Tuesday, September 2, 2014

10 Pencuci Muka Pilihan Ramai

Salam 1 Malaysia.

Kali ni aku nak cakap pasal PENCUCI MUKA. Kan dah lagi beberapa hari nak raya. Kurang daripada seminggu pon kan.

So, aku nak suggest la beberapa produk muka, iaitu pencuci muka yang menjadi kegilaan pilihan zaman sekarang.

1- Oxy



2- Safi


3- Garnier


4- Olay


5- Loreal



6- Clean & Clear



7- SK-II



8- Clinique


9- Marbella


10- Tia Amelia



So, yang mana satu..idaman kalbu?? haha..oke, jadi yang mana satu produk yang korang pakai dan kenapa produk tu yang jadi pilihan?

p/s : Aku kan budak² lagi, so aku tak pakai la benda² yang macam ni ;p

3 comments:

  1. ehe..tadi silap comment..untuk entri ni..nak cakapa..offcourse la pilihan produk yang boleh buat kulit mulus gituh!

    ReplyDelete
  2. --mizzura

    Selamat hari raya jugak!
    haha.
    so, antra produk kt ats tu, mna yang boleh bt gitu? :)

    ReplyDelete

Sila comment dengan perasaan yang teruja dan gembira supaya anda gembira selalu ^_^