Fixie Gomax V3

Salam 1 Malaysia.

Aku ada 3 basikal kat Penang yang aku beli sendiri, guna duit aku. Bila aku bagitau mama yang aku nak menjimatkan penggunaan minyak kereta or motosikal dengan cara aku nak bawak satu basikal ke Melaka, dia tak setuju.

Aku rasa dia betol, takut basikal tu hilang oleh sebab aku dok kat apartment. Tapi, aku memang nak ber-exercise dengan cara berbasikal setiap hari *kalau aku larat dan kalau tak hujan* untuk ke kolej. Tak payah dah la nanti aku nak ke gym.



Jadi, insha'Allah aku nanti akan beli basikal Fixie Gomax V3 yang harganya lebih kurang bawah RM500 macam tu. Lagipon fixie ni boleh lipat² dan jadikan dia dalam bentuk yang lebih kecil.

Fixie ni, apa yang aku tahu la kan, ada dalam bermacam² warna. Kaler² dia pulak memang menarik dan comel². Tapi kaler² dia kebanyakan nya keler yang pastel dan satu fixie tu ada lebih daripada satu kaler.



Sampaikan sekarang pon, aku still tak tau yang aku nak kaler apa. Samada pink-merah or biru-hijau or apa² kaler yang best lagi lah. Any idea?.

So, ape pendapat korang? Cantik dan comel tak Fixie Gomax V3 ni? Nanti aku da beli, aku mangga kan la basikal ni kat tiang tangga, tak pon, angkut je naik atas. hihi~ :D

Post a Comment

4 Comments

Nora Lee said…
ak rase.. merah biru lagi cantik..~ huhu >3<
@Nora Lee

ye eh? aku suka kaler turquoise tu sbnarnya :D
Anonymous said…
color turqouise ek..hehe..blh la nk pinjam basikal ni..dah lama xnaik basikal..:p

FOLLOWERS