Review Blog : Aisha Fauzi dan Ija

Seperti yang saya pernah janjikan dalam entry tahun lepas, saya akan buat review blog ni. Saya akan buat 1 entry 2 blog.
PERINGATAN : Saya review jujur dan ikhlas dari hati. Setiap orang adalah berbeza. Ini merupakan pendapat saya. Saya hormati apa yang anda suka sebab itu belog korang dan hak korang. Selamat berblog dan thank you sebab sudi join ^___^

(1) King Of Contest. Penulis : Aisha Fauzi. Entry review saya.
    
Blog : King Of Contest
  • Saya suka warna yang awak pakai, simple. Tapi cuba guna warna yang terang sikit supaya senang pembaca nak baca.
  • Blog awak takda banner atau saya saja yang tak nampak?
  • Saya anggap awak buat blog untuk join contest/ giveaway/ review sebab hanya ada itu saja.
  • Blog awak agak lambat loading dan pada mula sebelum selesai loading tu semak sangat sebab ada banyak banner.
  •  Ada part instashop kat bawah tu, tak tahu samada itu shop awak atau orang lain.
  • Awak dah lama tak update blog. Last awak update 30 November 2013.
  • Saya suggest awak letak minima 3 entry per page sebab entry awak pendek² je.

(2)  Jiakreatiffelt. Penulis : Jia. Entry review saya.
          
Blog : Jiakreatiffelt
  • Saya suka banner awak. Memula bukak je besar. Sangat rare :)
  • Oleh sebab entry awak pendek² je, saya suggestkan awak buat satu page dalam 3-5 entry. Senang viewer nak baca.
  • Sangat kreatif sebab buat template blog sendiri.
  • Jia ni ambil tempahan intuk design doodle, design blog dan bantal tau.
  • Saya suka blog awak yang kemas dan simple, senang loading.

Kepada Aishah Fauzi dan Jia, teruskan usaha berblog ye :)

 

Post a Comment

1 Comments

najiahs said…
thanks sayang...^_____^

FOLLOWERS