Review Blog : Husna Zulkepli dan Aimi Syahirah

Seperti yang saya pernah janjikan dalam entry tahun lepas, saya akan buat review blog ni. Saya akan buat 1 entry 2 blog.
PERINGATAN : Saya review jujur dan ikhlas dari hati. Setiap orang adalah berbeza. Ini merupakan pendapat saya. Saya hormati apa yang anda suka sebab itu belog korang dan hak korang. Selamat berblog dan thank you sebab sudi join ^___^

(3) Husna Zulkepli. Penulis: Husna Zulkepli. Entry review saya.

Blog: Husna Zulkepli
  • Blog awak ringan dan senang loading.
  • Suka template dan kaler yang awak pakai. Kreatif! Menampakkan yang awak lemah lembut orangnya.
  • Cuba awak besarkan sikit title entry awak. Kecik sangat lah.
  • Sidebar kiri, yang tabs 'Admin's Story' tu cuba gunakan warna lain. Sebab kaler pink tu tak nampak sangat sebab background awak kaler putih.
  • Reading list atau 'Awesome Blog' awak tu cuba update sikit. Saya nampak ramai yang kat situ yang tak aktif.
  • Saya tak jumpa tarikh entry awak. Saya rasa kalau itu ada lagi baik.
  • Saya rasa kalau nak komen tu, tak payah linkkan ke page lain kot. Lagi best kalau buat pop out window.

(4) Blog ni dan diremove. Blog: whenmyheartisbeating.blogspot.com/. Jadi dah tak boleh review.

(5) iN tHe sTOry. Penulis: Aimi Syahirah. Entry review saya.

Blog: iN tHe sTOrY
  • Blogger ni dah berdomain sendiri, model dan jugak ada bisnes sendiri. Good job :)
  • Banner nampak trendy.
  • Blogger ni baru saja berkahwin ye. So, Happy Newlywed :)
  • Ok, ada setengah entry blog awak yang panjang dan ada yang singkat. Apa kata gunakan fungsi 'Read More' atau adjust 'Entry Per Page'.
  • Siap ada amaran copyright lagi kan :D
  • Bloglist awak takde saya punya blog pon. HAHA
  •  Kalau ada line tab atau line kotak entry lagi nampak kemas. Overall ok je.

Kepada Husna dan Aimi, teruskan usaha berblog ye :)

 

Post a Comment

0 Comments

FOLLOWERS