Cabaran 30 Hari: 5 Fakta Tentang Diri Zayani Zulkiffli

Salam sejahtera :)

Demi menyahut Cabaran 30 Hari yang dianjurkan oleh Sue Izza. Jadi, setiap hari akan ada 1 cabaran bermula daripada 1 September 2014.

Cabaran Hari 1: 1 gambar terbaru dan 5 fakta tentang diri anda.


Fakta 1
Suka novel grafik dan komik. Terutama Gempak Starz. Suka cerita horror dan thriller jugak.

Fakta 2
Suka coklat, kek dan marshmallow. Aku memang suka sangat semua makanan ni. Tapi taknk la yang manis sangat, cukup-cukup rasa okay lah.

Fakta 3
Tak makan banyak makanan. Contoh tak makan: seafood, termasuk ketam, udang, sotong, kerang, lala. Aku jugak tak makan segala organ dalaman haiwan.

Fakta 4
Banyak habiskan masa di hadapan komputer. Samada untuk online atau bermain games. Online game yang aku sedang addict sekarang adalah Dota 2. Siapa yang ada ID Dota 2, boleh add aku: Serenity.FA

Fakta 5
Kalau orang kenal aku, aku suka buat orang ketawa, tapi dengan cara jadi blur atau cakap sesuatu dengan spontan. Aku jugak sangat cepat marah, dan cepat cool. Tapi dendam -_-

Entry hari lain:
1. 5 Cara Memenangi Hati Zayani Zulkiffli
#kelabbloggerbenashaari #cabaran30hari

 

Post a Comment

5 Comments

selamat berkenalan...;) cute je awak dear...
@Rosmiza Ali
Haha. Biasalah kak, orang muda :D
Unknown said…
salam dear! akak da masukkan dalam bloglist geng cabaran 30 hari .salam perkenalan! :-)

FOLLOWERS