Cabaran 30 Hari: Sarapan Aku Hari Ni

Salam sejahtera korang.

Demi menyahut Cabaran 30 Hari yang dianjurkan oleh Sue Izza. Jadi, setiap hari akan ada 1 cabaran bermula daripada 1 September 2014.

Cabaran Hari 6: Apa Yang Anda Makan Hari Ini
Aku bagi sarapan je sebab aku jarang makan lunch dengan dinner.


Sebenarnya, aku tak suka makanan berat untuk sarapan. Aku suka ringan macam buah-buahan ke, bijirin sarapan ke, biskut ke, oat, roti macam tu, Nasik lemak dengan roti canai, jarang. Tapi suka jugak. Tapi, ni lah yang aku makan pagi tadi.

Lunch? Sorry, aku tak amik gambar. aku makan nasik lauk ayam je. Dinner? Tak tahu lagi nak makan apa. Selalu aku masak bende yang senang lepas balik kerja. Biasalah, orang bujang la katakan :D

Ok, aku dah nak balik kerja ni. Bye! And, thank you sebab membaca :)

Cabaran lepas:
3. Sesuatu Yang Menguatkan Aku
4. Buku Kegemaran Aku
5. Benda Yang Aku Nak Bekas Kekasih Tahu

#kelabbloggerbenashaari #cabaran30hari

 

Post a Comment

1 Comments

aiman mania said…
TGAH DIET KE SEKRG TUAN BLOG SUKA MAKAN BIJIRIN TUH?HHEHEHEHEHEHEHE....
choose the best food for your health ..SEMOGA SIHAT BERPANJANGAN ^^

FOLLOWERS