Viva Circus Festival (VCF) 2014 Part II

Hai semua!

So, korang pergi tak VCF minggu ni? Tak ada masa? Takut jalan jam? Jangan risau sebab VCF ni pun ada buat event weekdays dan jugak weekend. So, maknanya, ada jugak lah hari Ahad ni pun. Cepat! Pergi serbu Publika.

VIVA CIRCUS FESTIVAL (VCF)
Ditubuhkan pada tahun 2011 sebagai ‘Collision Arts Asia’ Festival, yang namanya ditukar kepada 'Viva Circus Festival’ pada tahun 2012. Setiap tahun, festival ini banyak memfocuskan kepada temanya, dan pada tahun 2014, tema festival ini adalah ‘ART IS POWER.




Bukan senang nak dapat join workshop unik ni secara percuma, Kalau ada pun mesti mahal. Ni dapat join sejam dua pun boleh lah. Tak ada basic? Takpe, datang je. Deorang ni pun akan ajar basic die kat korang.

Aku pun actually kalau free nak sangat pergi, tapi nak buat macam mana, dah kerja sampai Sabtu, dari siang sampai ke malam. Masa tu sesak sangat. Kerja kerja.

 

Bukan saja yang dewasa, malah kanak-kanak pun boleh join. Yang lelaki ke, perempuan ke, yang pakai tudung atau tak pun bolehb join. Mana la tahu kajn, ada rezeki bukak circus ke nanti. Zaman sekarang memang dah jarang nak tengok ada tempat buat circus ni.



P/S: Semua gambar credit to: Facebook VCF.

Untuk maklumat lanjut:
Website: www.vivacircusfestival.com
Showtime: www.vivacircusfestival.com/shows/
Berminat untuk ke workshop?  Klik link: www.vivacircusfestival.com/workshops/

 

Post a Comment

1 Comments

tentu seronok join workshop ni kan?

FOLLOWERS