Kempen Iklan “Sight”, Sound” & “Smell” by Enchanteur Paris

Hai korang!

Ya Allah, banyak betuk benda yang jadi sejak kebelakangan ni. Aku pulak dah nak habis intern aku, which is minggu ni. Terima kasih kepada Enchanteur Paris sebab belanja aku dengan adik aku tiket wayang kat TGV Wangsa Walk.


Eh? Kenapa Enchanteur Paris pulak yang bagi tiket wayang eh? 
Sempena dengan Enchanteur Paris EDT Princesse, Fashionista & Glam yang baru saja dilancarkan, Enchanteur Paris telah bekerjasama dengan TGV Cinema yang terpilih untuk merealisasikan idea yang pertama kalinya diadakan di Malaysia.


Bermula dari 6 November 2014 hingga 25 Februari 2015, korang boleh ke TGV Cinema yang terpilih untuk merasai sendiri pengalaman “Sight”, Sound” & “Smell” masa iklan Enchanteur Paris ditayangkan. Yes! Masa iklan tu ditayangkan, korang akan lihat, dengar dan bau sekali. Awesome kan?

Jangan risau sebab korang tak perlu nak bayar extra untuk merasai pengalaman iklan ni. Korang just beli tiket wayang macam biasa, pastikan hall korang tu tersenarai okay, dan enjoy!


Pastikan korang alert masa iklan ni ditayangkan. But, kalau tak alert pun tak apa sebab memang tujuan iklan ni untuk tarik perhatian korang dengan adanya bau dia. Orang sebelah aku yang tengah main handphone pun boleh stop main nak tengok iklan ni.



Aku dah dapatkan set Enchanteur Paris EDT ni. Korang bila lagi?


Nak free sample Enchanteur Paris EDT tak? Senang je, ikut step kat bawah, dan redeem sample percuma korang.


 

Post a Comment

1 Comments

Cik karmila said…
sonoknyaa......teringin jugakk....

FOLLOWERS