FREE Voucher, Coupon dengan CouponBelanja.com

Hello dan salam sejahtera.

Bagi aku, shopping online ni memang best, lebih mudah dan menyenangkan daripada nak ke shopping complex. Nak kene cari parking lagi, nak buang masa dan tenaga lagi, penat wei, jadi shopping online la yang bagi aku mudah. Just bukak PC, pilih order, bayar dan tunggu je. Mudah kan?

Oleh sebab banyak online shop dah ada kat Malaysia ni, kalau aku nak beli sesuatu benda, tak kisah la baju ke, beg ke, mestilah aku akan survey dulu. Mana murah, kualiti macam mana, feedback okay ke tak dan kalau ada baucar atau kupon lagi syok nak shopping kan.


Jadi, kat mana korang boleh dapatkan baucar atau kupon (vocher and coupon) secara percuma?


Diasaskan pada 2014, CouponBelanja adalah web yang dimana memaparkan koleksi diskaun, kupon dan baucar untuk membeli belah secara online di lebih 80 store popular seperti Lazada, Zalora, Poplook, Bello2, Amazon, Ebay, Ensogo, Expedia dan banyak lagi.

Meh sini aku tunjuk macam mana nak pakai CouponBelanja ni supaya korang faham kenapa aku eksited nak recommend kat korang.
_________________________________________________________________________________

Katakanlah korang nak beli baju kat Zalora Malaysia, korang bukak dekat CouponBelanja. Kat sini nanti korang boleh nampak banyak offer yang dah verified, dan yang boleh dipakai masa korang online shopping. 


Nampak ada banyak kupon tu, korang klik la mana-mana yang korang rasa macam menarik perhatian korang, contoh kalau korang dah tekan, dia akan re-direct ke page macam kat bawah ni. Korang hanya perlu copy code tu dan paste kat web Zalora masa check out.

_________________________________________________________________________________

Kan kita dah shopping untuk keperluan kan, kita belanja la badan sikit dengan makan best-best. Beli la makan kt Foodpanda. Foodpanda pun ada banyak jugak restoran bawah dia.




Haa. Kan senang nak shopping baju ada, nak makan pun ada. Dah macam masuk shopping complex versi online dah. Mudah kan ada CouponBelanja ni. Dah la free. Tu yang lagi syok.

Ada banyak lagi pilihan kategori yang boleh korang pilih contoh macam Food & Beverages, Health & Beauty, Travel, Furniture & Home Decor dan banyak lagi la. Klik je nanti kat button "Categories".


Untuk memudahkan pencarian, boleh la "Search" kat bahagian atas-kanan web CouponBelanja.


Untuk list vendor apa yang terlibat dengan CouponBelanja, boleh la ke CouponBelanja-Stores.

Jadi, apa yang korang tunggu lagi? Gaji dah masuk, jom kita shopping dengan CouponBelanja. Yey!
Untuk info lanjut:
Website: CouponBelanja.com
Email: care@couponbelanja.com
Blog: couponbelanja.com/blog

Post a Comment

1 Comments

haaaai Yani..
alamak coupon ? makin masyuk la ahkak shopping nanti..

FOLLOWERS