Nak "Tookar" Kereta?

Hello korang.


Kod promo di bawah. :D

Zaman sekarang, boleh cakap 93% orang Malaysia memiliki kereta. Orang kita memang suka kereta, ada yang sampai 2-3 biji kereta, tapi part yang tak bestnya, masa nak membeli. Bagi korang yang ada pengalaman membeli kereta, korang mesti tahu betapa payahnya nak survey ke satu tempat ke tempat lain hanya untuk bandingkan harga mana yang lebih murah.

Pernah tak terfikir, kan best kalau ada platform yang lebih mudah untuk beli kereta ni? Poof! Dengan lancarnya 'Tookar' pada 22 Ogos 2016 yang lepas, maka lepas ni lebih mudahla kalau korang nak shopping kereta idaman dengan diskaun yang korang inginkan. Woho! ^__^


Tookar

Tookar (www.tookar.my), merupakan platform membeli kereta pertama di Asia yang menawarkan khidmat membeli dan menukar kereta secara online untuk dealer, penjual dan pembeli.


Bayangkan, betapa mudahnya nak shopping kereta dengan hanya duduk, bukak internet, servey kereta apa nak berdasarkan spesifikasi yang diberikan, pilih warna dan mintalah berapa diskaun yang korang nak. Kalau ada nanti, dealer tu sendiri akan contact korang.


Untuk korang yang tertanya-tanya, selamat ke mende ni, tak kene tipu ke? Jangan risau sebab Tookar hanya berurusan dengan dealer yang sah sahaja. Sama je feeling macam korang pergi showroom, cuma yang ni, duduk dan biar jari korang yang bekerja.

Pasal loan kereta pun jangan risau. Nanti bila dah ada harga yang match tu, dan korang dah confirm beli, dealer tu sendiri akan bincang dengan korang bank mana yang sesuai untuk apply loan kereta tu.


Lagi satu, jangan risau jugak pasal promo kereta ke apa. Korang akan masih lagi akan dapat promosi yang sama dengan kalau korang walk-in kat showroom. Contoh kalau kereta tu ada warranty 3 tahun, then korang akan dapat benda yang sama. Sila tanya dealer korang untuk kepastian ye.

Cara nak pakai Tookar.my sangatlah mudah. Lepas log in, just ikut sahaja arahan yang diberikan dan namakan sahaja harga diskaun yang korang mahu. Contoh kalau korang nak diskaun RM5k, so tulislah RM 5000. Mudah kan? Sebab tu tagline dia "At Tookar, you name your price".


Khas untuk pembaca blog nurulzayani.blogspot.com,

Korang boleh pakai code "SL1GA79L" untuk dapatkan free gift khas untuk pembeli online. Korang boleh pilih samada nak backpack/ travel bag/ handbag yang bernilai RM150. Kod promo sah sehingga 31 Disember 2017 sahaja.

Bukan tu saja! Setiap pembelian kereta, korang layak untuk mendapat cash voucher dari LAZADA yang bernilai RM300 untuk setiap pembelian kereta sebelum 16 September 2016.
Website: www.tookar.my
Facebook: Tookar
Email: support.my@tookar.com
Alamat: Suite 27, 6th Floor, IOI Business Park,
            47100 Puchong, Selangor.
Contact no: +603 80841100

Post a Comment

0 Comments

FOLLOWERS