Pembukaan Semula Kaunter KOSE AEON Mid Valley

Hai korang,

Terima kasih kepada KOSÉ Malaysia sebab sudi jemput aku untuk ke majlis pembukaan semula kaunter mereka yang terletak di AEON Mid Valley. Tahniah juga aku ucapkan dengan pembukaan kaunter ni.

Apa yang menarik pada pembukaan semula kaunter mereka adalah, mereka menawarkan pelbagai promosi yang istimewa untuk pengguna KOSE. Aku personally memang pernah cuba pakai beberapa produk KOSE sebelum ini.

Review: KOSE: SEKKISEI Trial Set

Jangan lupa report link instagram ini (LINK: https://www.instagram.com/p/BMDmfHrlht4/) untuk peluang mendapatkan 2 item percubaan KOSE secara percuma. Hanya repost dan tunjuk kepada staff kat sana dari 28-30 Oktober 2016.


Kebanyakan produk keluaran KOSE akan dijual dan dipamerkan di kaunter KOSE AEON Mid Valley. Daripada produk hot mereka, KOSE SEKKISEI sampailah yang produk keluaran terbaru mereka KOSE ESPRIQUE pun ada.

Peminat dan pengguna Kose jangan lupa singgah kt kaunter KOSE untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang promosi terkini dan produk keluaran mereka.



Selain daripada shopping barangan dan produk kosmetik KOSE, kalau korang datang kena pada waktunya, mungkin korang boleh mendapatkan servis make-up atau touch-up percuma daripada perunding kecantikan KOSE.


Pihak media dan pelanggan yang hadir berpeluang untuk membuat bola ornament Christmas sendiri dengan menggunakan manik dan glitter yang disediakan. Ada juga kad ucapan kata-kata positif untuk dipilih untuk diletakkan didalam bola tu tadi. 


Tadaa! Cantik tak aku punya?


Untuk maklumat lanjut:

Website: www.kose.com.my
Facebook: www.facebook.com/kose.malaysia
Instagram: www.instagram.com/kosemy

Till then,

Post a Comment

0 Comments

FOLLOWERS