Produk Jenama Babyhood Khas Untuk Ibu dan Anak

Hello dan Asslamualaikum parents!, dan bakal parents!

Ibu-ibu dan bapa-bapa mesti pernah dengar tentang jenama Babyhood kan?

Babyhood merupakan jenama syarikat barangan ibu dan anak dari Australia dan mempunyai pengalaman lebih 20 tahun dalam industri ini. Semua produk Babyhood adalah diiktiraf oleh Australian standards dan INPAA (Infant & Nursery Products Association of Australia).

Adalah penting untuk kita mendapatkan produk yang selamat untuk anak kita. Walaupun produk Babyhood tidak dikilangkan di Australia, namun kilangnya di seluruh Asia dipastikan kualiti dan banyak produk Babyhood yang terbaik sahaja akan dijual


Banyak produk menarik yang dihasilkan oleh syarikat Babyhood. Daripada bayi sampailah ke budak-budak, ada je untuk deorang. Aku suka design yang dikeluarkan sebab kreatif dan inovatif tambah pulak produk ni semua ada pengesahan keselamatan.

Apalah sangat keluarkan duit lebih sikit untuk dapatkan produk yang diiktiraf selamat dan berkualiti untuk ibu dan anak. Tahan lama pulak tu Babyhood ni. Tengok macam kerusi glider tu, suami pun boleh duduk sekali.


Antara produk HOT keluaran Babyhood yang kini boleh didapati secara online di web Supreme Global Marketing:

Glider

Glider yang dijual oleh Babyhood terdapat dalam 4 design. Design ini mempunyai kelebihan yang tersendiri tergantung kepada bentuk badan. Harga pun lain-lain. Yang bestnya glider ini semuanya disediakan satu set bersama dengan Ottoman (kerusi kaki).

Kerusi glider ini mempunyai ciri khas 'glider motion', untuk memudahkan si ibu menidurkan anak semasa menyusu. Si ibu akan rasa lebih selesa dan kurang lenguh sebab kerusi ini direka khas untuk menyokong leher, bahu dan pinggang dan juga tangan.

Semua kerusi Glider dan set bersama Ottoman sesuai untuk orang dewasa yang berat hingga 90kg.

Dari kiri: Manhattan Glider, Sovereign Glider dan Diva Glider.

1. Manhattan Glider RM 2373.34
Warna: Hitam/ Beige
Ciri khas: Ruang sandar yang luas, ruang duduk yang luas, kerusi boleh pusing 360 degree dan berteknologi lapikan selesa pada kerusi dan ottoman.

2. Sovereign Glider RM 1970.54
Warna: Latte
Ciri khas: Ruang sandar dan leher berpad yang luas, ruang duduk yang luas, kerusi boleh pusing 360 degree dan berteknologi lapikan selesa pada kerusi dan ottoman.

3. Diva Glider RM 1800.94
Ciri khas: Ruang sandar yang luas, ruang duduk yang luas, kerusi boleh pusing 360 degree.

4. Savannah Glider RM 2542.94
Warna: Coklat
Ciri khas: Ruang sandar dan leher berpad yang luas, ruang duduk berpad yang luas, kerusi boleh pusing 360 degree dan berteknologi lapikan lembut yang selesa pada kerusi dan ottoman.

Amani 4-in-1 Cot
RM 2786.74

Koleksi ini memang mewah dan majestic bak anak raja untuk putera atau puteri korang. Panel kukuh di belakang dan disokong oleh 'curve' di kiri dan kanan katil ini akan memudahkan korang untuk meletakkan atau mengamnil anak dari kot ini.

Kot ini diperbuat daripada kayu berkualiti tinggi, Gred A, NZ Plantation.

Ciri khas yang ada pada kot ini adalah, ianya direka khas untuk tulang belakang, bahu dan pinggul untuk anak kecil yang sedang membesar supaya tulang mereka membesar dengan sihat.


1. Cot
Cot ni ada 2 lever iaitu; level bassinet dan toddler. Setiap satu level tu kira sebagai 1 mode. Kiranya ini dan 2 mod. Sesuai untuk bayi sampai umut 2-3 tahun.

2. Toddler Bed
Mod ini untuk mengelakkan daripada anak korang jatuh katil. Sebab tu ada penghadang macam tu.

3. Day Bed
Mod ini boleh digunakan oleh anak korang sebagai sofa bila deorang dan besar nanti. Tak adalah nak membazir buang je katil bayi ni.

Kot ini telah diuji dan diakreditasi AS/NZS 2172:2003 dan AS/NZS 2172:2010 yang merupakan standard Australia untuk penggunaan kot yang selamat.

Toddler Bed design Classic Sleigh 4-in-1 Cot

5-in-1 Sova Cot
RM 4450.94

5-in-1 Sova Cot merupakan rekaan yang pertama didunia yang diciptakan untuk proses revolusi mengikut tumbesaran anak kita. Ada 2 design yang boleh dipilih iaitu classic dan clear. Classic ini merupakan design sepenuhnya kayu, macam dalam gambar sebelah kanan kat bawah manakala clear macam sebelah kiri.

Kot ini telah diperbuat daripada kayu berkualiti tinggi European beach wood timber dan telah diklasifikasi standard selamat oleh Furntech yang merupakan syarikat Australia.

Antara kelebihan clear adalah, ianya membolehkan anak anda belajar mengenali dunia sebaik sahaja bangun dari tidur. Ruang lubang dibahagian luar dan dalam juga tak terlalu besar direka untuk keselamatan anak.

Dari kiri: Cot, Tables & Chair.

1. Bassinet
Jadikan kot kepada separuh, dah jadi bassinet. Basssinet ni khas untuk bayi yang baru lahir, yang masih kecil sebab kalau kot kan besar sangat.

2. Cot
Digukana untuk bayi lepas dah besar sikit sampai tak muat nak pakai bassinet dah. Boleh letak disebelah katil ibu dan bapa atau dibilik mereka sendiri.

Dari kiri: Buaian dengan net. Bassinet.

3. Toddler Bed

4.Tables and Chairs
Tak payah dah beli meja dan kerusi sebab boleh tarik dan ubah kot ini menjadi kerusi dan meja untuk mereka belajar.

5. Playpen
Hanya cabut tilam dan 'lantai' kot ini dah jadi Playpen. Sesuai juga letak kat ruang tamu atau bilik kerja si ibu dan bapa. Senang nak pantau anak main apa.

 

Produk Babyhood ini boleh didapatkan dari website syarikat Supreme Global Marketing.

Khas untuk pembaca blog nurulzayani.blogspot.com, 
korang boleh gunakan kod voucher:
BLG15
*Voucher boleh dipakai dari 21/4/2017 hingga 21/5/2017.
*Pembeli boleh dapatkan diskaun 15% untuk item yang aku tulis kat atas. Best kan?

Till then,

Post a Comment

12 Comments

Tengkubutang said…
nak komen satu je.. tapi lari tajuk takpe? hahaha.. i like ur face.. so cuteeeee
Lin Liena said…
haah betul tu...akk suka tgk adik..baby face...katil tu cantikk tp tgk hargaaaa...yaampunn hihihi
Em said…
I'm impressed with the design of the Sova Cot. So many uses, it is definitely worth its price.
Miera Nadhirah said…
This is so nice.. makes me wonder why when I had my babies last time dont have such nice offerings.. hahaha. Nowadays babies and moms have such gorgeous choices
Piaya Diary said…
Wow, those are very beautiful cribs for baby and can be used by either a boy or a girl. I wish we have them here too.
Mhownai said…
Wow, I'm really impressed with the beautiful cribs it's really versatile in gender. I wish I was able to buy one on my next pregnancy.
Jia Shin Lee said…
These cribs are so classy I always wanted one but price is an issue :(
Janice said…
It'll be long till i will be pregnant or even have a baby but the the glider look so comfortable!
Anonymous said…
looks cute! i like to see furniture for babies~ but i hate their price!!!!
Sharon Lee said…
The product are so cute and innovative!! Price juga reasonable la since it can use it as many way =)
Mermaid said…
Nice furniture! Cantik harga pun nampak ok.
仙妮 said…
Wow! Very nice all the furniture...creative & modern looking, an sure the parents difficult to choose before buying any :) cheers, SiennyLovesDrawing

FOLLOWERS