Lima Waktu x Wawa Aeril: Koleksi Syoknyeee Raya 2017

Hai dan Assalamualaikum korang,

Ada yang sedang mencari baju untuk Aidil Fitri nanti dah?

Aku ni kan kecik, jadi selalu ada masalah nak beli baju terutama baju kurung yang dah siap, sebab nanti kain labuh sangat la, bahu jatuh la, buat pulak dah kahwin ni lagi pening nak cari yang sedondon tapi modern.

Husband aku pulak dah lama cari kurta, ternampak komen ramai cakap baju Lima Wakt ni kain syok dan fitting sesuai untuk orang muda, apa lagi beriya-riya la dia nak beli untuk raya nanti. 

Siap cakap kat aku "Lima Waktu ada kolaborasi projek raya dengan Wawa Aeril, jadi ada baju untuk wanita jugak, abang dah tengok, ada satu dress tu kalau sayang pakai mesti lawa", terus aku approve, ok tahun ni baju raya dari Lima Waktu dan Wawa Aeril.


Untuk projek raya pada tahun ini, Lima Waktu telah berkolaborasi bersama dengan pasangan artis terkenal, Wawa Zainal dan Aeril Zafrel untuk Koleksi Syoknyeee Raya 2017.

Antara pakaian untuk Koleksi Syoknyeee Raya 2017 adalah jubah lelaki, kurta lelaki, kurta kanak-kanak, baju melayu lelaki, baju perempuan dan koleksi raya keluarga yang menjadikan koleksi ini lengkap untuk seisi keluarga.


LIMA WAKTU

Merupakan sebuah syarikat pengeluar baju lelaki Muslim yang diasaskan pada tahun 2016 oleh anak- anak muda, Amirul Afiq Mahadhir dan Syed Fernash Syed Badlishah. Antara produk keluaran Lima Waktu adalah Jubah Lima Waktu dan Kurta Hajj.

Jubah Lima Waktu

Kurta Sunan - Royal Blue

Kurta Raden - Olive

WAWA ZAINAL & AERIL ZAFRIL

Siapa yang tak kenal dengan pasangan romantis Malaysia ini kan. Wawa dan Aeril sebelum ini pernah mengeluarkan koleksi pakaian wanita dan jubah lelaki do bawah label WA Clothing. Ini merupakan kali pertama mereka berkolaborasi bersama dengan Lima Waktu untuk projek raya.

Kurung Moden Lysa Doll - Sky Blue

Dress Princess - Light Pink 

Kurung Moden Tiara -  Emerald Green

Memang lelawa betul Koleksi Syoknyeee Raya 2017 dari Lima Waktu ni. Harga pun not bad sebab tak sampai RM 200, kira okay la tu kan. Suami aku minat betul dengan kurta keluaran Lima Waktu ni, kain pun kualiti bagusm cutting pun cantik.

Baju koleksi Wawa Zainal pun cantik jugak, sesuai nak bergaya sedondon dengan suami. Comel dan cantik je design dia. Korang yang nak nampak sweet macam Wawa dan Aeril, jangan lupa dapatkan Koleksi Syoknyeee Raya 2017 ya. 

Boleh beli di website atau contact sahaja Facebook mereka. Dengar cerita tengah ada promosi sekarang. Cepat! Nanti habis tak tau.

Koleksi Syoknyeee Raya 2017
Tempahan online/ butik: 012-2828907

Hashtag: #5waktuxWawazainal #5wakturaya2017

Till then,

Post a Comment

2 Comments

Em said…
These baju are so fashionable, even those for men. I like colour choices as well!
Miera Nadhirah said…
Cantiknya baju..suka tengok desain lawa2....baju Zayani pun cantik

FOLLOWERS