Qui Production Group & De BEAUTY Anjurkan 2nd Ageless International Beauty Pageant 2017

Hai korang,

Untuk yang suka tengok rancangan atau pertandingan ratu cantik (beauty pageant), korang kena follow satu pertandingan yang baru tahun kedua diadakan, iaitu Ageless International Beauty Pageant 2017

Qui Production Group dengan kerjasama dengan De BEAUTY secara rasminya akan mengadakan pertandingan mengumumkan Ageless International Beauty Pageant 2017 yang akan mengambil tempat di Sunway Resort Hotel pada 21 Desember 2017 nanti.

Tema mereka pada tahun ini adalah "Be A Star", dipilih kerana kriteria pemilihan pemenang pertandingan ini bukan hanya kerana rupa paras yang cantik, tetapi juga kena ada perwatakan yang menarik, pencapaian akademik dan pencapaian kerjaya.

Majlis MOU

Peserta ratu cantik Ageless International Beauty Pageant 2017 ini adalah dalam kalangan pelanggan De BEAUTY yang staff recommend dan semuanya berusia 30 tahun keatas. Korang yang bukan model atau tak cukup tinggi tu pun boleh masuk asalkan korang pelanggan kat situ.

Tahun ini, harapan mereka adalah penemang ratu cantik Ageless International Beauty Pageant 2017 mampu memberi inspirasi dengan cara memotivasikan wanita moden untuk mengimbangi keluarga, kerjaya dan kewajipan sosial.

Finalis Ageless International Beauty Pageant 2017 

Pemenang Ageless International Beauty Pageant 2017 akan membawa pulang RM 30,000 manakala tempat ke 2 hingga ke 5 masing-masing akan membawa pulang RM 26,000, RM 23,000, RM 21,500 dan RM 21,000.

Anugerah Classic Ageless International pula akan diberi ganjaran wang tunai sebanyak RM 25,000. 

Selain itu, penaja bersama, Asia Metropolitan Unjversity berbesar hati untuk menaja yuran pengajian sebanyak RM 200,000 untuk 10 pemenang Ageless International Beauty Pageant 2017 untuk membuktikan bahawa tak pernah terlambat untuk kita sambung belajar.

 

Gambar kat atas ada bersama dengan Ratu Cantik Ageless International Beauty Pageant 2016 tdan penemang tempat ke-2 pertandingan itu tahun lepas. Umur 30 tahun kat atas pun nampak macam 20-an je.

Till then,

Post a Comment

10 Comments

mytravellicious said…
wow..seriously diorang look pretty and young even dah 30 yo...wah, this year contestant pun okay semua... i raa yg paling tinggi akan menang....
cindyrina said…
They are beautiful and confident. This is what you say aging in style.
Anonymous said…
what a lovely candidates. Looks like they don't look their age, I wonder what beauty products they use. :)
Em said…
Really ageless and timeless. It takes a lot of guts and confidence to still compete in pageants at a older age.
Miera Nadhirah said…
Seronok tengok perempuan perempuan ni semua, so pretty, confident and all out to get what they want and also inspire others
Lia Hasty said…
Peserta semua cantik dan awet muda. ;)
Absolute Yana said…
I actually prefer this kind of pageants because it shows women empowerment and that no matter what kind of shape you are...you are still beautiful..
wa so many pretty girls. good luck to them
Sharon Lee said…
All the pretty ladies in the house! I always admire their pretty and cobfident even though they are at mature stage of life.
Anonymous said…
they look really tall and pretty young! can't get enough of those super tall tiara haha -Joysofyz

FOLLOWERS