10 Coklat Kegemaran Ramai

Salam 1 Malaysia

Kali ini, aku saja² mau cakap pasal coklat sebab aku memang minat sangat² apa² yang ada kaitan dengan coklat ni daripada coklat, kek, roti, biskut dan apa² saja. Yang pasti, bukan sweet macam hacks tu eh!

Aku sangat sure yang ramai orang, termasok lelaki dan perempuan tak kira umur, sangat menggemari coklat ni.



Fakta mengatakan dengan memakan coklat, jantung anda akan sihat dan boleh mengurangkan ketegangan. Tetapi, dengan syarat makan dalan kuantiti yang tertentu. Nanti silap hari bulan, aku kena saman sebab menyebabkan peningkatan individu yang menghidap obesiti dan kencing manis pulak.

Berikut adalah list brand dan jenis² coklat pilihan ramai dan yang paling penting, sedap dimakan dan halal. Aku pon suka jugak ;)

1- Cadburry Black Forest


2- Mars


3- Kinder Bueno


4- Ferrero Rocher


5- m&m


6-Snickers


7-Kit Kat


8- Nips


9-Toblerone




p/s : Saya suka coklat! Awak pon suka kan?? ;p

Post a Comment

0 Comments

FOLLOWERS