Review Blog : Eraz Fadli dan Mira

Seperti yang saya pernah janjikan dalam entry tahun lepas, saya akan buat review blog ni. Saya akan buat 1 entry 2 blog.
PERINGATAN : Saya review jujur dan ikhlas dari hati. Setiap orang adalah berbeza. Ini merupakan pendapat saya. Saya hormati apa yang anda suka sebab itu belog korang dan hak korang. Selamat berblog dan thank you sebab sudi join ^___^

(6) ERAZ FADLI. Penulis: Eraz Fadli. Entry review saya.

http://www.erazfadli.com/
Blog: ERAZ FADLI
  • Blog ni dan berdomain sendiri dan banner die cantik :D
  • Simple, kemas dan tak berat walaupun blogger ni lelaki. 
  • Iklan tu macam banyak sangat je.
  • Nak komen pun mudah sebab entry ringan.
  • Saya suka review blogger ni terhadap blog saya. Thank you. Tapi, saya tak tau macam mana nak buat scroll untuk widget untuk format blogspot.
  • Overall ok. Saya suka sebab entry santai dan ringan.

(7) One Fine Day. Penulis: Mira. Entry review saya sudah takda.

Blog: One Fine Day
  • Ok. Blog ni dah delete entry penyertaan die. LINK. - kenapa eh?
  • Blogger ni kecik lagi. Baru umur 16 tahun tapi blog die comel dan entry die nampak macam die menjadi diri sendiri.
  • Banner tu, yang caption die tak nampak la awak tulis apa.
  • Bukak je blog ni ada lagu. Tapi kalau letak button 'Pause' atau 'Stop' pun ok jugak sebab kekadang orang suka bukak banyak² tab. Buatnya ada banyak² lagu, kang die terus tutup semua tab macam saya :D *sebab bukak time kat ofis kan*
  • Ok. At last jumpa pun button nak pause lagu.
  • Overall blog die comel. Saya suka blog yang comel² ni.

Kepada Eraz Fadli dan Mira, teruskan usaha berblog ye :)

 

Post a Comment

2 Comments

Mira_Othman said…
Akak akak akak, terima kasih sudi review blog saya! :D Maaf ya TERdelete entri penyertaan tu! Nak saya buat lagi sekali ke? Pun boleh! :D <3 Lagi sekali, terima kasih sudi buat entri utk Mira dan hee, suka entri akak! :D <3

FOLLOWERS