Botox Tanpa Suntikan & Dijamin Selamat Digunakan

Greetings from Mabul, Sabah.

Aku tengah syok enjoy holiday kat Sabah ni. Tetiba aku terbaca satu artikel pasal botox. Actually, aku pun pernah try botox ni. Tapi botox cream, bukan injection. Jadi safe daripada botox kat luar sana.


Botox ni dah lama wujud kat Malaysia, dan ramai orang tau bahaya dia. But yet, still ada jugak orang sanggup nak buat atas sebab kecantikan. Then, sendiri jugak yang menyesal.

Mesti korang tertanya-tanya. "Ada ke botox yang tak pakai injection?" atau "Ada ke botox yang selamat". Jawapannya, ada.

Terima kasih buat MZ Secret sebab keluarkan produk kecantikan ni terutama untuk kaum wanita. Secara peribadinya walaupun aku masih bebudak lagi, aku tetap selalu menjaga kerapian dan kecantikan muka. Well, ramai perempuan sure jaga muka deorang. 

Muka latest aku hasil pakai Botox Cream. Tanpa sebarang make up.
Yang paling bestnya, Botox Cream ni, inshaAllah tiada kesan sampingan, sesuai untuk lelaki dan wanita, dijamin halal dan ada kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia.

Korang berminat nak cuba produk ni macam aku?
Website: www.mzsecret.com
Facebook rasmi: https://www.facebook.com/MzsecretPage
Stokis berdaftar: www.mzsecret.com/stockist/index.html

Harga: RM120 (S/M), RM120 (S/S)

Selamat mencuba :)

Post a Comment

0 Comments

FOLLOWERS