Pencuci Wanita Warisan Puteri

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Sebagai seorang gadis, walaupun masih belum berkahwin, kebersihan diri tu sangat penting. Aku amat pentingkan kebersihan diri terutamanya di kawasan Miss V. Aku personally suka pembersih Miss V yang berasaskan daun sireh sebab family aku memang dah terangkan kat aku pasal kelebihan daun sireh ni.

Pada zaman dulu lagi, sireh dah menjadi pembersih Miss V sebab deorang percaya salah satu cara untuk menaikkan seri wajah ialah dengan menggunakan daun sirih. Sekarang ni semua senang je sebab dah ada produk yang dimana sireh diekstrakkan dengan menggunakan teknik moden sesuai dengan cara hidup masa kini.


Pencuci wanita Warisan Puteri adalah produk keluaran Sireh Emas Marketing Sdn Bhd. Ia di formulasi dengan menggunakan bahan Astrigen, ekstrak sireh, manjakani, pati sari bunga harum dan antiseptik untuk memberi lebih rasa keselesaan serta kesegaran berpanjangan dan membantu menyelesaikan pelbagai masalah bahagian sulit wanita.
  • Digemari oleh kaum wanita. 
  • Menjadi produk pilihan nombor 1 wanita di malaysia sejak tahun 2002. 
  • Warisan Puteri Sireh Emas adalah pelopor kepada pengeluar pencuci-pencuci wanita yang lain berasaskan sireh di Malaysia.
Aku suka produk ini sebab ada bau wangian yang harum dan segar, menyejukkan selepas digunakan dan membuatkan aku rasa rasa selesa dan bersih. Dengan ini ia dapat menambahkan lagi keyakinan diri dan kelihatan anggun dan konfiden sepanjang masa.

Antara kebaikan pencuci wanita Warisan Puteri ini adalah ia dapat:
  • Mengurangkan bau dan mengurangkan keputihan, 
  • Mengahalang dari pembiakan fungus di bahagian sulit wanita. 
  •  Memberi keselesaan dan kesegaran buat masa yang panjang. 
  •  Membantu menguatkan otot-otot vagina. 
  • Membantu melancarkan peredaran darah.

Selain daripada Pencuci wanita Warisan Puteri, Sireh Emas Marketing Sdn Bhd juga ada mengeluarkan produk yang lain seperti Velvet CC dan Phyto NLC yang juga membantu untuk mencantikkan dan meningkatkan keyakinan diri sebagai seorang perempuan.


Untuk maklumat lanjut tentang Warisan Puteri, korang boleh layari:
http://sihatdananggun.com/portfolio-items/warisan-puteri-sireh-emas-pencuci-wanita-no-1-malaysia/

Untuk maklumat lanjut tentang Sireh Emas Marketing Sdn Bhd: Sila layari link dibawah.
http://sihatdananggun.com/

 

Post a Comment

0 Comments

FOLLOWERS