Throwback 2014

Hai korang!

Rasanya macam lambat je nak cakap, tapi nak jugak cakap HAPPY NEW YEAR 2015 kat korang. Banyak perkara yang dah jadi sepanjang tahun 2014. Aku rasa tahun ni lah yang aku belajar menjadi orang dewasa, berfikiran waras dan happy selamanya walaupun banyak jugak yang sedihnya.

Aku sambut kehadiran 2015 untuk aku berubah menjadi manusia yang lebih baik, muslimah yang lebih sempurna seterusnya menjadi isteri kepada seorang imam. Amin.


Pancapaian aku banyak untuk tahun lepas. Antaranya adalah aku dah habis belajar dan sudah ada tempat kerja. Harapan aku supaya dapatlah aku support family aku lepas ni.

Aku jugak berjaya main Dota 2 kat public. Menggigil tangan aku sebab neves dan sejuk. Thank you kepada bakal tunang sebab teman dan support dan bagi aku main kat public ni walaupun ada jealous. HIHI.


Tahun 2014 aku ditutup dengan satu lagi berita yang sangat baik dan gembira. Bakal encik tunang menang contest cipta slogan anjuran IM4U. Secara automatiknya kiteorang dah jimat untuk duit fotografi untuk weeding nanti. InshaAllah.


Azam 2015?
Of course untuk menjadi seorang wanita yang lebih wanita sebabnya aku akan start bekerja pada bulan Februari nanti. Aku nak develop hobi baru seperti mengumpul handbag ataupun kasut. Kumpul skirt labuh pun okay jugak.

Till then, 
XOXO.

 

Post a Comment

8 Comments

ejulz said…
Hepy Nuyer.. Semoga tercapai semua impian.. :)

Jemput singgah "Trip ke Sabah naik My" tQ

Like page "Ejulz Blogshop" jika sudi.. Terima kasih
Wahh kelasss main Dota 2 dkt public pulak tu, aina Dota pun tak tahu mende.

Apa2 pun semoga urusan pertunangan dipermudahkan oleh-Nya :D
Lollipop Manis said…
selamat tahun baru. wahhh, menang pakej fotografi tu. besttttt! :D
Kekzamanis said…
Selamat tahunbaru Zayani! Semoag terus sukses! ^_^
RosmizaAliDotCom™
Anonymous said…
Main Dota? Err. Hee
Admin said…
Wahh best dapat tajaan fotografi tu. Sure meletup la gambar kawin nanti.

Erkk tak sangka lak main Dota .. hahaa.. terbaiklah.
Fnd Rocka said…
perempuan main dota adalah rare..walaupun 2015

FOLLOWERS