WAHDAH Choco Rice

Selamat sejahtera korang!

Aku memang peminat tegar dan setia terhadap coklat. Tak kisahlah coklat jenis macam mana pun atau campur dengan apa pun. Daripada coklat campur dengan strawberry kepada coklat campur dengan bertih beras.

Kat Malaysia, ada satu makanan ni yang sedang meningkat naik, iaitu Choco Rice. Bukan senang nak carik company yang boleh buat choco rice ni yang sedap, cukup coklat dan tak cepat rosak *haritu beli kat satu company ni, baru bukak nak makan dah berkulat*. So, WAHDAH Choco Rice memang menepati kreteria yang aku carik ni.


Testimoni aku sendiri:
Daripada servis yang memang cepat dan keramahan deorang ni, sampailah ke coklat yang deorang pakai memang tip top. Bertih beras yang digunakan pun rangup dan tidak lemau walaupun aku makan 4-5 hari lepas hari pos sampai.

Rasanya yang tak terlalu manis membuatkan aku syok nak makan lagi nanti. Rendam pun tak sampai 5 minit. 1 botol, aku makan 3 kali, tu pun dengan mama sebab banyak and bertih dia besar-besar. Berbaloi-baloi dengan harga dia.

Cara-cara penyediaan dia pun mudah je.

1. Masukkan air panas di dalam bekas.
2. Rendam Choco Rice di dalam bekas berisi air panas.
3. Biarkan Choco Rice selama 5 minit sehingga coklat cair.
4. Sedia untuk dimakan! Yumyum.

 

Untuk pengetahuan korang, WAHDAH Delight sedang mencari rakan niaga di seluruh Malaysia bagi penjualan Choco Rice. Jadi, sesiapa yang berminat untuk menjadi agent untuk  Produk WAHDAH Delight ni boleh la try apply. 

Nak jadi agent dropship ni free je tau. Senang, tak payah nak keluarkan modal, tak payah beli stok, tak payah susah-susah poskan barang, jimat masa, dan yang paling penting, kurang risiko.

Jangan lupa untuk dapatkan WAHDAH Choco Rice dengan harga RM10 / jar daripada stokis dan pengedar berhampiran anda. Offer: Beli 3 jar, ada diskaun tau! Rugi kalau tak beli.
SMS/Call/Whatsapp : 016-772 4594
Akhir kata, selamat ber'Choco Rice'!

 

Post a Comment

0 Comments

FOLLOWERS