Cabaran 30 Hari: 3 Benda Yang Aku Nak Bekas Kekasih Tahu

Assalamualaikum dan hai!

Demi menyahut Cabaran 30 Hari yang dianjurkan oleh Sue Izza. Jadi, setiap hari akan ada 1 cabaran bermula daripada 1 September 2014.

Cabaran Hari 5: 3 Perkara Yang Anda Ingin Katakan Kepada Bekas Kekasih
Actually, aku tak tau la yang dia akan baca ke tak. Well, kalau dia baca, En. S,

Jambak bunga pertama yang aku dapat dari bakal suami :)
Pertama,
Terima kasih banyak-banyak. Sebab sudi baca blog aku dulu. Aku pernah tulis pasal kau, tapi aku dah delete semua. Gambar-gambar kita pun aku dah buang, takda langsung gambar kau atau kita dalam laptop mahupun hp aku.

Kedua,
Terima kasih sekali lagi. Sebab kita berpisahlah aku jumpa penganti yang jauh lebih baik dan lebih matang. Halalkan segalanya yang pernah kau belanja dulu, terima kasih kat family kau jugak. Dan aku mintak maaf atas segalanya. Well, kau faham.

Ketiga,
Aku tak menyesal kenal kau, kau mungkin first love aku, malah aku bersyukur yang kau bukan yang terakhir bagi aku. Segala kenangan kau dengan aku tu zaman kita budak-budak. Boleh panggil cinta monyet pun lagi. Aku bahagia sekarang, aku harap kau jumpa jalan yang kau pilih. aku doakan kau selalu hidup di bawah lindungan Allah.

Sebenarnya, aku takda benda pun nak cakap kat EX aku, ni just cabaran. Sebab kalau kami jumpa depan-depan pun memang tak bercakap. Dia malu kot. HAHA

Cabaran lepas:
3. Sesuatu Yang Menguatkan Aku
4. Buku Kegemaran Aku

#kelabbloggerbenashaari #cabaran30hari


 

Post a Comment

12 Comments

adkdayah said…
tgah cari idea..nak tulis untuk cabaran 30 ni..haih..susah ni.huhu
Sue Izza said…
alaaaa tegur la dia,kawan2 je hehhehehehee
@adk dayah
Haha. Sebab cabaran je buat ni, kalau tak, mmg tak lah :D
@Cik Sue
Takpe, still baik dengan family die :)
Anizz Annisa said…
buka lembaran baru.. :)
panda montel said…
hahaha kang tegur nnt suami semacam pla kn. hihi
Kekzamanis said…
Alahi, akak dah berpeluh dah duk pikir cabaran hari ke-5 nih.. Apa nak tulis ekk?? Gugugu~
Rosmiza Ali Official Blog™

Best jugak cabaran nie kan..akak terlepas nk join la.. =D
Tunsha Ayunie said…
hi doktor yang comel !! sempoi je jawapan dia :)
Unknown said…
moga bertemu jodoh terbaik
kalau yumida ..malunya klo terserempak ex-bf..sembunyik terus
Yana Mohamad said…
hehe.cabaran paling sukar yg ni kan. jemput datang blog sy jugak :)

http://hati-qaseh.blogspot.com/

FOLLOWERS